Το σχολείο μας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς το Φιλόπτωχο Ταμείο της Ενορίας των Αγίων Αναργύρων και ιδιαίτερα προς τον ιερέα, πατέρα Νικόλαο, για την πολύτιμη οικονομική τους στήριξη στην εκπαιδευτική εκδρομή στην Πράγα.
Η συμβολή τους υπήρξε καθοριστική, καθώς βοήθησε ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές να συμμετάσχουν σε αυτό το μοναδικό εκπαιδευτικό ταξίδι. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο να μην αποκλειστεί κανένας μαθητής λόγω οικονομικών δυσκολιών, προσφέροντας έτσι ίσες ευκαιρίες συμμετοχής και βιώματος αυτής της εμπειρίας.
Η πράξη αυτή αποτελεί παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης, ενισχύοντας ουσιαστικά το έργο του σχολείου μας και στηρίζοντας έμπρακτα τις οικογένειες των μαθητών μας.
Τους ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά και τη στήριξή τους.